Kako smo i rekli, logotip je znak koji predstavlja Vaše poslovanja. Znak kojeg kupci prvo primjete, koji ostavlja prvi dojam. Kvalitetno izrađenim logotipom, upečatljivim i posebnim, ulijevate povjerenje svojim kupcima. Poznata poslovica kaže kako slika govori više od tisuću riječi, a logotip je slika u Vašem poslovanju. Dobrim logotipom pokazat ćete budućim klijentima svoju ponudu, kvalitetu i reputaciju. Sam logotip pokazuje kupcu zašto se treba odlučiti za Vaš proizvod ili uslugu, a ne konkurentsku. Logotip Vas izdvaja iz mase.
Cilj Vašeg poslovanja je uspješnost, privlačenje kupaca. Međutim, to Vam ne smije biti jedini cilj. Svojim načinom poslovanja, odabirom svih bitnih detalja morate zadržati buduće postojeće kupce. Ne želite samo nove kupce već i zadržati “stare” kupce koji će Vam se redovito vraćati.
Klijent će pred sobom imati nekoliko proizvoda i najčešće odabire onaj koji mu privuće najviše pažnje. Tu glavnu ulogu igra dobar logotip. Znamo i samo kako nas najviše privuće slika, a ne naziv. Prije nego što kažete svoje “da” logotipu, stavite se u ulogu kupca i pogledajte primjere logotipa gdje su nazivi u pitanju i logotipe gdje je znak ili slika. Odaberite ono što Vas prvo privuće jer će isto tako reagirati i budući kupac. Klijenti se moraju poistovjetiti s Vašim logotipom, traže jednostavnost. Dobar logotip bitan je i zbog marketinškog plana. Logotipe možete staviti na majicu, trenirku, auto, baner, itd. Bitno je odabrati logotip koji će podržavati razne marketinške ideje. Svaki dobar grafički dizajner će osigurati potreban oblik za upotrebu logotipa, ali isto tako je bitno odabrati dobar logotip kako biste ga mogli prikazivati na razne načine.